MOKYMAI: „Paslaugų kokybės tobulinimas“ su Prof. dr. Andriumi Stasiukynu

IŠPARDUOTA!

89,00 119,00 

Išskirtiniai mokymai! Kaip pakelti teikiamų paslaugų kokybę? Kaip pasiekti kliento pasitenkinimą? Pagrindiniai kliento aptarnavimo principai. 

Seminaro data: 2023-12-20, 10:00-17:00.
Išskirtinė proga! Dalyvaukite seminare, nemokamai gaukite lektorės medžiagą, pakelkite savo profesinę kvalifikaciją ir gaukite tai liudijantį dalyvio pažymėjimą.

Registruokitės į seminarą gyvai konferencijų salėje Alytuje, S. Dariaus ir S. Girėno g. 2* (su pietumis) arba nuotoliniu būdu Zoom platformoje.

Išvalyti
Produkto kodas: N/A Kategorijos: , Žyma:

Aprašymas

Alytaus verslo konsultacinis centras pristato,
MOKYMAI SU PROF. DR. ANDRIUMI STASIUKYNU

MRU VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO INSTITUTO DIREKTORIUMI

PASLAUGŲ KOKYBĖS TOBULINIMAS
IŠSKIRTINIAI MOKYMAI ĮMONIŲ VADOVAMS IR VADYBININKAMS SU PROF. DR. ANDRIUMI STASIUKYNU


Mokymų tikslas
– tobulinti gebėjimus planuoti ir tobulinti teikiamų paslaugų kokybę.

Mokymų metodai. Dominuoja praktiniai užsiėmimai (patirtinis ugdymas ir fasilitavimas, diskusija, praktinės dirbtuvės, refleksija ir t.t.), jie sudaro ne mažiau 70 proc. viso mokymų laiko; teorijos dėstymas – iki 30 proc.

Mokymus sudaro 3 dalys:

1 dalis. Paslaugų paskirtis, savybės ir teikiamas paketas. Paslaugų kokybė ir jos vertinimo mechanizmai.

Paslaugos paskirtis ir ypatumai, lyginant su materialiomis prekėmis. Dėl paslaugų savybių vartotojų patiriamos rizikos tipai. Klientų poreikiai ir paslaugos paketo struktūra. Paslaugų kokybė ir jos vertinimo modeliai: Bendrai suvoktos paslaugų kokybės modelis (Šiaurės šalių („Nordic School“) modelis; Paslaugų kokybės „spragų modelis“ („GAP model“).

2 dalis. Paslaugų kokybė tobulinimas ir klientų pasitenkinimas.

Paslaugų kliento profilis. Kliento pasitenkinimą paslaugos teikimu lemiantys veiksniai. Paslaugos teikimo vertinimo principai. Paslaugos teikimo kokybės analizės metodai.

3 dalis. Paslaugų teikimo tobulinimas ir klientų aptarnavimo standartas (KAS).

KAS paskirtis ir aprėptis. Pagrindiniai aptarnavimo principai. KAS rengimas ir diegimas. KAS komunikacija.


Apie lektorių. prof. dr. A. Stasiukynas – socialinių mokslų daktaras, Mykolo Romerio universiteto Viešojo administravimo instituto direktorius, profesorius, kurio mokslinė veikla apima tyrimus paslaugų kokybės, viešojo valdymo, piliečių dalyvavimo, viešųjų paslaugų, nevyriausybinių organizacijų vystymo temomis. Lektorius aktyviai bendradarbiauja su verslo įmonėmis, viešojo sektoriaus bei bendruomeninėmis organizacijomis. Didelį dėmesį lektorius skiria veiklos efektyvumo bei procesų optimizavimo sritims.

Laikas Temos
10.00 – 11.30   Paslaugų paskirtis, savybės ir teikiamas paketas. Paslaugų kokybė ir jos vertinimo mechanizmai. (2 ak. val.)
11.30 – 12.15 Pietų pertrauka
12.15 – 13.45 Paslaugų kokybės tobulinimas ir klientų pasitenkinimas. (1 dalis). (2 ak. val.)
13.45 – 14.00 Kavos pertrauka
14.00 – 15.30 Paslaugų kokybės tobulinimas ir klientų pasitenkinimas. (2 dalis).  (2 ak. val.)
15.30 – 17.00 Paslaugų teikimo tobulinimas ir klientų aptarnavimo standartas (KAS). (2 ak. val.)

Mokymų trukmė: 7 ak. val.
Data: 2023-12-20, 10:00-17:00

Dalyvavimas: Gyvai konferencijų salėje Alytuje, S. Dariaus ir S. Girėno g. 2* arba nuotoliniu būdu Zoom platformoje.
📍 Žiūrėti adres

Dalyvaukite seminare ir nemokamai gaukite išskirtinę lektoriaus medžiagą bei seminaro įrašą, kurio galėsite neribotai klausytis kada tik Jums patogu!
Išskirtinė proga pakelti savo profesinę kvalifikaciją: dalyvaukite seminare ir gaukite dalyvio sertifikatą.


SKUBATE?
📞 REGISTRUOKITĖS TELEFONU: +370 682 50121

Papildoma informacija

Dalyvavimas

Gyvai, Nuotoliniu būdu